.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
24000 واحد مسکن مهر مازندران افتتاح می شود

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران، از افتتاح 24 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال در استان خبر داد.

به گزارش aشمال نیوز به نقل از مهر، سید رسول رسولی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن آمل گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 13هزار واحد مسکن مهر در قالب انبوه سازی و خودمالکی در استان افتتاح شد.
وی با بیان اینکه تاکنون در مازندران، 59 هزار پروانه مسکن مهر صادر شده و از این تعداد حدود 53 هزار واحد اعم از مسکن مهردولتی و خودمالکی منجر به عقد قرارداد شد، افزود: از این تعداد اسکلت بندی بیش از40 هزار واحد انجام و بیش از 36 هزار واحد به مرحله سفت کاری رسیده است.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران با بیان اینکه همه پروژه های مسکن مهر در مازندران یکساله اجرا و بهره برداری می شود، اضافه کرد: واحدهای مسکن مهر در حال ساخت مازندران تا نیمه نخست سال آینده افتتاح و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران، از پرداخت بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از40 هزار متقاضی مسکن مهر در مازندران خبر داد.

حمید رضا رحیمی‌نژاد افزود: این میزان تسهیلات برای آماده سازی، ساخت مسکن مهر و خرید مسکن در مازندران پرداخت شده است.

فرماندارآمل به وضعیت طرحهای مسکن مهر در آمل اشاره کرد و گفت: تاکنون برای ساخت چهار هزار و 530 واحد مسکن مهر در این شهرستان عقد قرارداد شده که از این تعداد پی سازی چهار هزار و417 واحد به پایان رسیده است.

یدالله اکبرزاده با بیان این که در هفته دولت امسال 32 واحد مسکن مهر کارکنان دولت در این شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد، افزود: پروژه541 واحدی مسکن مهر آمل در مسیر کمربندی این شهرستان در حال اجرا بوده که در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.